Home • veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Indien u uw bestelling voor 13.00 besteld word het dezelfde dag nog bezorgd.
Tenzij u een andere bezorgdatum heeft aangegeven.

Zodra uw bestelling is afgeleverd, krijgt u hier een bevestiging van per mail.
Ook als de bezorgpoging mislukt is ontvang u hiervan een mail.

Nee, op dit moment bieden wij enkel een landelijke dekking binnen Nederland.

Wij bezorgen standaard niet op een zondag tenzij het een speciale dag is als moederdag of valentijnsdag, dan bezorgen wij wel!

Indien de bezorgdag op zondag gekozen word, schuift deze automatisch naar de eerstvolgende werkdag, hier hoeft u dus niets voor te doen!

In de webshop is er de mogelijkheid via Ideal, Klarna, Bancontact, Giropay, Paypal, , Apple en Google pay, Creditcard, Mollie en VVV-bon te betalen.
Ook kunt u betalen met onze eigen cadeaubon.

In onze fysieke winkels kunt u tevens contant of per pin betalen.

Geen probleem, dit kan gebeuren.
Neem contact op met onze klantenservice en geef uw ordernummer en juiste bezorgadres door. Of stuur een mail naar info@bloemensuper.nl en vermeld daar uw bestelnummer en het juiste bezorgadres. Wij proberen dit dan indien mogelijk direct voor u aan te passen.

Indien de ontvanger of uzelf niet thuis is zullen wij een beschutte plek zoeken om het product neer te zetten. Onze boeketten worden in een watertas geleverd dus dit is geen probleem. Alle andere producten worden ook beschut neergezet. Indien dit NIET mogelijk is zullen we proberen het bij de buren af te leveren.
We zullen dan een briefje in de brievenbus doen, en vermelden waar we het achtergelaten hebbben.

In een ander geval kan dit ook niet, en dan zullen wij het product weer mee terugnemen, we zullen dan ook een briefje in de brievenbus doen met het verzoek contact met ons op te nemen.

Geen zorgen meer over verwelkende bloemen!
We begrijpen de teleurstelling van het ontvangen van een mooi boeket, en vervolgens de kwaliteit snel achteruitgaat. Daarom bieden wij bij al onze producten 7 dagen vaasgarantie.
Bij ons kan je verwachten dat je bloemen minimaal 7 dagen op de vaas staan. En als ze dat niet doen, sturen we je meteen een nieuw product.

Neem contact met ons op via e-mail of WhatsApp en geniet zorgeloos van je mooie boeket!

Helaas kan dit gebeuren met levende producten, we doen ons uiterste best een zo kwalitatief goed mogelijk product af te leveren. Indien het toch niet naar wens is, kunt u contact met ons opnemen via de chatfunctie van onze website, of per mail.

Probeer ten alle tijden een foto te maken van het product, zodat wij ook kunnen proberen een oorzaak te zien. Dit helpt ons het inkoopproces te verbeteren.

Indien u een cadeaubon of kortingscode heeft, kunt u dit invullen bij het veld in de winkelwagen en/of de afrekenpagina. Het is dus nooit te laat om uw cadeaubon te gebruiken.

De code zal dan verwerkt worden, en van het bedrag afgetrokken worden.
U bent NIET verplicht de tegoedbon in zijn geheel ineens te besteden.
Het kan dus zijn dat er na het inwisselen nog tegoed op uw bon staat, dit ziet u onderin bij de afrekenpagina, deze kunt u mooi de volgende keer weer gebruiken!

Indien u het product thuisbezorgd wilt hebben betaald u bezorgkosten, deze zijn €4,95
U ontvang per mail de bevestiging dat het bezorgd is.

Wij zien dit, en doen ons uiterste best dit te realiseren voor u. Wij kunnen echter geen garanties geven dat het voor een bepaalde tijd geleverd is.  De algemene regel is : voor 13.00 uur besteld, is dezelfde dag bezorgd.
Indien u zeker wilt zijn dat de bloemen er bijvoorbeeld voor een uitvaart is die de volgende ochtend is, adviseren wij u het de dag ervoor te bestellen. Veelal is dit mogelijk omdat er een afscheidsruimte of bloemenruimte aanwezig is waar de bloemen voortijdig neergezet kunnen worden.

Het kan natuurlijk voorkomen dat de ontvanger van het product niet thuis is, wij zullen ten alle tijden kijken naar een oplossing zodat wij niet nog een keer langs moeten komen. Denk hierbij aan : bezorgen bij buren, of op een beschutte plek indien er een tuin is aanwezig is.

Bent u het niet eens met onze service, of heeft u een klacht over een product? Dan verzoeken wij u dit eerst kenbaar te maken via de mail, met eventueel bijgevoegd een foto. Wij streven ernaar klachten binnen 24 uur op te lossen, of een verklaring af te geven.

U zult begrijpen dat de producten die u bij ons verkoopt een dagvers product zijn.  Om deze reden kunt u het product NIET retourneren. Indien het afwijkt van wat u verwacht qua kwaliteit of presentatie kunt u wel van ons verwachten dat wij naar een passende oplossing zullen zoeken.